Nytt i garderoben

Inlägget skrevs: 2009-10-10 i: Frida Emelie Klockan: 10:43:03 Kommentarer 1

Igår när jag skulle åka hem från Maria ville jag låna en kofta eftersom jag bara hade åkt hemifrån med en tunn tröja och väst. Hon tog fram en och konstaterade att jag kunde få en, varpå jag frågade om hon inte hade något mer hon ville bli av med. Det slutade med att jag åkte därifrån med två Ica-kassar, med kläder jag fick samt några av hennes favoritplagg som jag får låna tills hon kan ha dem igen.

Här är lite av det nya i min garderob, underbart! :D

           

Skickat av: emelie

gud va härligt med en nya garderob !!! massa fint ju :)

Skickat: 2009-10-10 Klockan: 14:17:29
Bloggadress: http://emelielindberg.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt