No-lifer

Inlägget skrevs: 2009-10-16 i: Frida Emelie Klockan: 20:08:53 Kommentarer 0

Just nu känns det hemskt tungt, bara plugg plugg plugg. Kroppen skriker och säger ifrån. Trots att jag denna vecka somnat innan halv tio är jag inte ens utvilad då klockan ringer 7, då vet man att man jobbar hårt! Ryggen och nacken är som en enda stor muskelknut, det sliter enormt på kroppen att sitta vid datorn / skriva tio timmar om dagen.

Satt kvar på Studentpalatset till strax efter sex, sedan orkade jag inte mer. Köpte en kebabrulle på vägen hem och har unnat mig en två-timmars paus. Är helt färdig med geologifrågorna nu. Har geoteknikfrågorna kvar men tror att jag ska börja med frågorna i naturresursteori nu medan jag smyggluttar lite på Idol.

Trots allt slit känner jag mig faktiskt stolt över mig själv. Jag brukar inte vara så här duktig med plugget men den här veckan har jag suttit kvar flera timmar på skolan och verkligen fått något gjort. Har ni svårt med självdisciplin? Då är ett hett tips att sitta i tysta läsesalar. Tystnaden är så tråkig att det inte finns något annat att göra än att plugga ;)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt