Lugnet

Inlägget skrevs: 2009-10-22 i: Frida Emelie Klockan: 11:13:20 Kommentarer 0

Så skönt att inte ha några måsten, att få vila och pusta ut för en gångs skull.

Resan upp gick bra och vi körde på i ett sträck. Hemma väntade god pastasallad och mys med mamma innan det blev lite film och annat gotta nere på Norra Kyrko till Wallander-Prästen, inte så fasligt bra.. Idag tog jag en rejäl sovmorgon, vaknade för en halvtimme sen så antar att min kropp behövde det!

Om drygt en timme blir det lite mys nere hos farmor, sen ska jag träffa Sara och efter det bli det middag hos pappa. Känner på mig att det här kommer bli en bra dag :)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt