Fullt upp

Inlägget skrevs: 2009-10-13 i: Frida Emelie Klockan: 21:04:20 Kommentarer 0

Skola 10-15 sen satt jag kvar på Kåren och pluggade till klockan sju. Behöver jag ens säga att jag är helt tom i huvudet just nu? Dessutom ställde jag mig och gjorde tre matlådor även fast jag hade middag färdig.

Har precis pratat med mamma om allt och ingenting, ska bli skönt att komma hem en sväng nästa vecka! Nu är jag värd en liten paus och för att titta på Desperate Housewives. Ska göra lite mysigt med tända ljus och koka mig en kopp te också.


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt