Fucked up

Inlägget skrevs: 2009-11-19 i: Bloggdesign Klockan: 21:45:54 Kommentarer 0

UNDER KONSTRUKTION

Blir så less. Allt fungerade hur fint som helst på min testblogg. Men då jag kopierar alla sidor in på min riktiga blogg fungerar det inte utan sidorna på förstasidan ligger helt fel. Vad är fel? Blir så less, där försvann min motivation..


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt