Vilket äventyr

Inlägget skrevs: 2009-03-28 i: Frida Emelie Klockan: 13:07:19 Kommentarer 0
Hela dagen igår var som ett stort äventyr :)

Jag begav mig med pendeltåg och buss till Arlanda och eftersom Emma och Fredriks tåg var en timme försenat fördrev jag tiden med en Hänt Extra och cola på donken. Det var himla kul att träffa dem och vi hängde till sex någon gång då det var dags för dem att checka in, önskar att det var jag som var på väg!!

Sedan begav jag mig tillbaka. Gick ut vid inrikes där jag trodde att bussen skulle gå men icke sa nicke, den raceade förbi mig i ilfart. Så fick bege mig på en liten upptäcktsfärd, in i ett parkeringsgarage, in på Arlanda igen och sen ut och där hittade jag den efterlängtade bussfickan. Sedan blev det buss till Märsta, pendeltåg till centralen, tuben till Tekniska och sen Roslagsbanan till Ösby. Där väntade Malin med en mössa och vi tog en promenad till Mörby för att handla gotta. Det jag inte räknat med under dagen bara var att det nu låg en decimeter blötsnö på marken och jag hade tygskor.. Dress for sucess helt enkelt!! Blev i alla fall en mysig kväll med ananas, vindruvor, godis och Let's Dance och jag hejade på Magnus hela vägen igenom! :D

Idag tog jag en lång sovmorgon, otroligt skönt :) Nu ska jag börja lägga fram lite grejer inför hemresan nästa helg, måste se hur mycket jag måste kunna ta med mig osv eftersom skidkläder och allt också ska med.. Lika bra att börja i tid :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt