Tillbaka i Stockholm

Inlägget skrevs: 2009-03-10 i: Frida Emelie Klockan: 17:55:08 Kommentarer 0
Imorse tog jag tåget tillbaka, kändes jobbigt men som vanligt är det skönt att komma "hem". Dock slapp jag inte snön eftersom det varit snökaos här i princip hela dagen. Det enda jag har att se framemot nu är när det slutar för då smälter det på ett litet kick :) Och jag lyckades äntligen få fingret ur och tog mig ner till gymmet. Blev en kvarts cyklande och sen lite styrka, nice nice. Nu ska jag baskimej komma igång igen så jag är fit for fight när fotbollsträningarna börjar. Jag och Zandra har ju joinat ett korplag i fotboll, Patina United och vi spelar i Division I, känns rätt högt för att vara korpfotboll och tror det är "högsta" serien så det ska bli intressant :p

Innan jag åkte från Härntan fick jag ett högst oväntat besök också, Elin hade tagit tåget hem från Åre och kom och gav mig ett par kramar!! Inte träffat henne sen i augusti, verkligen en evighet sen så det var toppenmys :D :D


En bild när jag tyckte Elin skulle komma hem från Åre förra våren och nu kom hon!! :D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt