Tentaplugg dagen lång

Inlägget skrevs: 2009-03-11 i: Frida Emelie Klockan: 17:29:09 Kommentarer 0
Suttit på skolan och tentapluggat hela dagen, en del börjar faktiskt släppa nu så det blir till att råplugga hela långa dagen imorgon också så kaaanske det sitter på fredag morgon klockan åtta.. Just nu känner jag mig helt slut och matt i huvudet men det är bara att ladda om, ladda batterierna och sätta på sig facet för om drygt en timme har jag en middagsdejt :p Ska inkassera en av alla mina fina presenter, en middag av Gustav.

Igår provade jag mig på att göra kebabgryta, Emma fixade så snällt receptet åt mig och gud så gudomligt gott det vart :D Dock saknades pitabröd eftersom jag åt upp dem förra veckan och min gurka hade på något sätt förruttnat över helgen så det var lite olustigt.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt