Slutkörd

Inlägget skrevs: 2009-03-02 i: Frida Emelie Klockan: 22:45:40 Kommentarer 0
Känns som jag blivit överkörd av en ångvält.
Denna vecka har vi ett obligatoriskt fysikprojekt så jag kom inte hem från skolan förrän sex.. Sedan blev det snabbt käk (tacka vet jag matlådor!) och sen plugg, plugg, plugg. Har programmeringsprov imorgon så har försökt få in allt viktigt, sen efter det har jag renskrivit den första fysikuppgiften som jag, Magda och Ingrid med hjälp av Rikards hjälp lyckades skriva färdigt idag. Viktigt, viktigt. Nu är det bara 2 kvar att göra och vi ska nog försöka göra dem imorgon efter skolan. Nu ska jag sova så man är pigg för provet imorgon :D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt