Slutkörd

Inlägget skrevs: 2009-03-16 i: Frida Emelie Klockan: 19:22:00 Kommentarer 0
Det känns att man haft tentavecka. Alla är supertrötta och helt tomma i kropp och själ och så ska man genast kasta sig in i något nytt, det är tufft! Nu senare delen av eftermiddagen och fram till nu har jag suttit och knåpat med en programmeringsspec, en spec som beskriver mitt program ur flera olika aspekter. Det är lite klurigt faktiskt men nu har jag i alla fall kommit en bit på vägen, bra det för klockan tio imorgon bitti ska den redovisas! Nu ska jag snart ta mig lite fruktsallad, gjorde en superstor skål igår! Sedan ska jag titta på 143 dagar på svt1. Efter det ska jag fortsätta med programmeringen, även fixa ett par frågor som ligger släpandes sedan förra veckan.

 
Avslutar med att bjuda på två bilder på Quatro, pappa och Evas lilla hund! :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt