Regn å regn

Inlägget skrevs: 2009-03-17 i: Frida Emelie Klockan: 08:41:51 Kommentarer 0
Regnet det bara öser ner. Usch och fy. Men jag är egentligen glad så länge jag slipper snö :) Idag har vi världens drygaste skoldag. Först programmering mellan 10-12 sen mellan 15-17. Känns liiite småjobbigt faktiskt.. Annars har jag sovit som en gud men jag måste sluta snooza. Jag är hopplös. Jag är ju tusen gånger segare när jag kliver upp än när jag vaknar.. Suck.. Ja ja, nu ska jag fixa mig sen bege mig mot skolan :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt