Rapport från ett (fortfarande :s) snöigt Stockholm

Inlägget skrevs: 2009-03-11 i: Frida Emelie Klockan: 08:37:12 Kommentarer 0
Här snöar det fortfarande för fullt. Typiskt.. Tror faktiskt att jag ska vara lite smålat idag och ta bussen bort till skolan istället för att cykla, så kan man baskimej få göra ibland så länge jag inte gör det till en vanesak..

Träningsvärken känns nästan mesigt lite, hoppas det kommer mer under dagen annars får jag pressa mig ännu mer! Nu ska jag ringa Louise och höra om de intagit skolan än, sen väntar tentaplugg hela dagen lång.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt