På väg till Zandra

Inlägget skrevs: 2009-03-28 i: Frida Emelie Klockan: 16:44:25 Kommentarer 0
I eftermiddag började jag packa och det kommer helt klart bli trubbel att få med sig all packning.. Har bestämt mig för att jag ska försöka få tag på en flygbiljett upp, vore lyx. Eller måste man ha pass då? Jag har inte den blekaste var jag har mitt pass, nästan så jag tror att det är hemma i Härnösand och dessutom tror jag att det går ut i år :p

Sara ringde också så vi satt och pratade ett bra tag, lika mysigt som alltid :) Blir så avundsjuka på alla som åker iväg. Nu har hon och Anna också bokat resa till Bangkok och åker den 6e, tur att jag hinner hem och säga hej i alla fall :) Nu har jag gjort mig redo och ska snart bege mig ut till Zandra. Det blir tacos och vin, skulle även tippa på att det blir fotboll :p Tar med mig grejer så jag kan sova över också om jag inte orkar ta mig hem inatt :p Ser framemot en supermysig kväll :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt