Män som hatar kvinnor

Inlägget skrevs: 2009-03-04 i: Frida Emelie Klockan: 11:11:17 Kommentarer 0
Igår var jag och Emelie på bio. Denna gång testade vi en bio på Söder, jag tror nästan den får högst betyg av de vi varit på nu..

Som vanligt innebar det middag innan.
Som vanligt var det hemskt trevligt.
Som vanligt såg vi en toklång film.
Som vanligt satt jag och knep sista timmen.

När ska jag lära mig? Men köper man en stor dricka får man nästan skylla sig själv.. Hopplös är vad jag är! Filmen var grymt bra i alla fall och rutinerade som vi är valde vi platser med extra benutrymme, nästan så man kunde ligga ner :D Nu är nästa steg att låna syrrans eller mammas böcker så jag kan få läsa fortsättningen som alla andra! Idag är jag förövrigt hemma, mensvärk utan dess like. Legat i sängen med vetevärmare sen sex imorse, nu börjar det sakta som säkert att släppa.. Usch :s

Och här är guldgänget, som snabbare än anat lyckas med bedriften att bli uppflyttad till allsvenskan!
I'm proud of you girls, ni är GRYMMA!!!
(Bild lånad av Soffy)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt