Home sweet Härntan

Inlägget skrevs: 2009-03-07 i: Frida Emelie Klockan: 09:48:05 Kommentarer 0
Hemresan gick smidigt, trots att jag fick betala mycket mer än jag egentligen ville.. Det blev som vanligt tåg Stockholm-Sundsvall sen sitta på en knökatjock buss mellan Sundsvall och Härnösand. Passande nog lyckades mamma tajma bussen precis (hon körde hem från fjällstugan igår) och hamnade bakom oss i Antjärn. Innan middagen åkte jag ner och sa hej till pappa och deras nyförskott - Quattro, vilken söt lite stjärna! Ska försöka komma ihåg kameran och ta ett par pix idag. Sen efter middagen, fondue :D och lite presentuppvaktning kom Sara hit för att hänga. Det var myyys :)

Nu har jag faktiskt suttit och pluggat matte i snart två timmar och en hel del börjar (tro det eller ej) att klarna. Men det är fortfarande fortare en hel bok att gå igenom, det lär ta sin lilla tid..

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt