Härligt väder

Inlägget skrevs: 2009-03-24 i: Frida Emelie Klockan: 13:29:39 Kommentarer 0
Blå himmel, strålande sol och bara någon minusgrader.
Underbart, underbart.

Att det blåser orkan (nästan) är väl något man snällt får se förbi. Varit tre timmar på skolan nu på förmiddagen. En timmes föreläsning och två timmars programmering, det går framåt. Sedan gick jag hem, inget obligatoriskt i eftermiddag så suttit och försökt klura lite mer på mitt program men nu börjar det bara jäklas för mig..

Ska snart fixa lite lunch sen funderar jag på att ta en tur ner till gymmet, det vore gött. Ja, så blir det nog. Måste bara tvinga mig själv iväg för har en känsla av att jag kommer bli himla seg efter lunchen.. Wish me luck!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt