Happy birthday to me

Inlägget skrevs: 2009-03-05 i: Frida Emelie Klockan: 14:04:00 Kommentarer 0
Yeeey. Så har man lämnat livet som tjugoåring och trätt in i livet som tjugoettåring. Än så länge känns det inte som någon större bedrift och det är det väl egentligen inte heller, förutom att jag nu får förtära alkohol i alla världens länder :p
Sov hos Johanna så blev väckt med sång och paket av systrarna imorse, gud vad de skämde bort mig! Fick en resehårtork, ett presenkort på H&M, en hårinpackning och en Singstar-skiva, toppenbra :) Fick en liten plojgrej av de på skolan också, en liten "fika-låda" med High School Musical och två hjärtformade nyckelringar eftersom jag i höstas pratade om att jag hade sett dem en helg medan de andra festade :p Nu väntar lite packning inför helgen och sedan middag hos Johanna :)

En skön bild från YRAN 2007 då vi firade Jullans födelsedag! :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt