Hahahaa

Inlägget skrevs: 2009-03-11 i: Frida Emelie Klockan: 20:51:38 Kommentarer 0
Oj oj, vilket skämt! Fick två lite halvkonstiga sms av Linn, som jag efter ett tag förstod egentligen skulle till Oskar. Problemet var bara att på hennes telefon stod det att det är skickat till honom. Så hon ringde mig och skickade fem till, som också kom till mig trots att hon till och med provade stänga av telefonen. Mycket konstigt och nu skrattar jag så jag får ont i magen! Hahaa :p

Min vän och jag. En hemsk bild från i lördags :p

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt