En heldag med syrran

Inlägget skrevs: 2009-03-21 i: Frida Emelie Klockan: 16:49:50 Kommentarer 0
Blev uppstigning strax efter nio imorse och efter lite fixande begav vi oss mot IKEA. På vägen, nästan vid tunnelbanan här i Aspudden sprang jag in i Maria - som jag bodde och jobbade med i Norge! Var verkligen ett trevligt sammanträffande, inte träffat och knappt pratat med henne sen jag flyttade hem från Norge.

IKEA gick bra och vi avverkade det på cirka en timme, inte illa pinkat. Jag köpte i alla fall en trådbacksställning att kunna ha i garderoben, fyra korgar, en träkorg att ha på "hatthyllan", en gerbera i kruka, en blomkruka, batterier och en knivslip. Det blev även två obligatoriska kokta och cola och sen köpte jag med mig ett paket korvbröd och två paket korv hem :) Ska bli gött framöver :D

Nu sitter jag i Aspudden igen och tittar på hockey med Maria och hennes inneboende Frida. Senare ska vi laga pizza, det vi kan allra bäst! Ska bli grymt gott och jag ser framemot att kanske få med mig ett par bitar hem att frysa in :) Har faktiskt saknat mina små pizzaluncher.

I övrigt ser mitt rum ut som ett bombnedlslag igen men nu har jag i alla fall lite mer förvaring att stoppa undan grejer i, skönt :) Maria hjälpte mig även med en rensning av garderoben och lyckades slänga tre kassar med bland anant midjekorta t-shirtar och kläder som legat undanstoppade hur länge som helst.

Nu ska jag återgå till hockeyn, Maria har varit iväg och kirrat lite dipp i pausen så förhoppningsvis blir det chirre och dirre snart :D :D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt