Ändrade planer

Inlägget skrevs: 2009-03-03 i: Frida Emelie Klockan: 14:29:34 Kommentarer 1
Precis då jag kommit hem från skolan fick jag ett sms från Emelie som frågade om vi inte skulle ta en bio. Jag är såklart inte den som är den så vid halv fyra ska vi ses vid Slussen :) Det blir Män som hatar kvinnor och jag har höga förhoppningar :) Det komiska är att detta blir den tredje filmen över två timmar vi ser, det är ju nästan självplågeri för kissblåsan!

Provet gick rätt hyffsat, klarade det så det var skönt :) Lyckades bara roffa åt mig en halvlätt projektuppgift men det går förhoppningsvis finfint.

Ska bli skönt att komma hem om tre dar! :D
Skickat av: sandra timan

FRIDA! VI ÄR KLAR FÖR ALLSVENSKAN! SÅ GRYMT ÄR DET

Skickat: 2009-03-03 Klockan: 14:54:27

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt