Två riktiga fixardagar

Inlägget skrevs: 2009-01-24 i: Fotografier Klockan: 20:57:05 Kommentarer 0

Igår och idag har varit riktiga pysslardagar. Igår gjorde jag ett kap och köpte en tv 1000 kronor billigare än vad den egentligen kostade eftersom den var felmärkt, sån tur brukar jag aldrig ha! Imorse kom pappa hit och skruvade upp två tavellister åt mig och sedan var det fika på stan med pappa, Eva, Johanna, Tobias, Maria och Heidi. Mycket trevligt och grymt god grekisk sallad. Därför är kvällen en riktig slapparkväll och jag har tillagat och ätit en grym chili con carne. Nu ska jag ladda om batterierna för imorgon väntar en hel del matteplugg.


 
 
 

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt