Konsten att ta en powernap

Inlägget skrevs: 2009-01-12 i: Frida Emelie Klockan: 22:31:09 Kommentarer 0
Idag avnjöt jag, Louise och Magda en god sushi-lunch hemma hos Magda. Vi kilade ner till Valhallavägen och köpte med oss varsin liten låda och sen hem till Magda igen. För att fira vår omtenta hade jag, dagen till ära, tagit med mig punschflaskan som var kvar sen ettans fest och vi satt gladeligen och åt, drack och spelade lite kort. Som tur var alla andra i korridoren på skolan, vad hade de annars trott om de såg oss dricka klockan tolv en måndag?

Strax efter tre cyklade jag hemöver, en riktigt härlig cykeltur eftersom jag turligt nog fick blåsovädret i medvind och jag gled fram snabbare än blixten på min fina mintgröna Cresent. Väl hemma blev jag trött och bestämde mig för att vila en stund. Hah - trodde jag ja. Först blev jag uppringd av Linn, därefter mamma, sedan pappa, sedan kom ett sms av Malin, ännu ett samtal från Linn och slutligen ringde Sara. Visst är det roligt när folk hör av sig och det var nog helt enkelt inte meningen att jag skulle få min powernap!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt