Hemma i Stockholm igen

Inlägget skrevs: 2009-01-11 i: Frida Emelie Klockan: 21:03:37 Kommentarer 4
Det är annorlunda att komma tillbaka till allt oväsen. Ljudet från grannarna i korridoren, oväsende från Lidingövägen och framför allt utryckningarna från brandstationen rakt över mitt i natten. Det kommer nog ta ett tag innan man vänjer sig vid allt ljud, att bo på Studentbacken är inte riktigt som Hjortronstigen hemma i Härntan. Trots det var det med en lättnad jag klev in genom dörren igårkväll, det kändes på ett vis skönt att vara hemma. Det är här alla mina saker finns nu och när alla vännerna börjar återvända kommer det nog kännas bättre. Det är ju trots allt de som gör att man klarar av allt det hårda pluggandet! Jag har hunnit med att träffa både Magda och Louise idag, de andra får man vänta med att se tills de kommer tillbaka från Åre. Jag saknar Malin så jag blir tokig - min andra hälft härnere! Blev bjuden på supergod middag hos syster ikväll också och fick marängsswisch till efterrätt så jag känner mig helnöjd. Har lagt ner matteplugget för kvällen, nu ska jag ta en lång och skön dusch sen avsluta kvällen med en avsnitt Private Practice innan det är dags att knoppa så man är redo imorgon bitti!


Bjuder på en bild på mitt hem ifrån september eftersom Linn var
nyfiken på hur det såg ut. Dock är flyttkartongerna sedan en tid tillbaka
undanstoppade nere i förrådet. Bättre sent än aldrig som man brukar säga!!
Skickat av: Anonym

fan, du börjar ju bli grym på bloggdesign! :D ses snart mitt hjärta, looove you!

Skickat: 2009-01-11 Klockan: 22:05:36
Skickat av: Emelie

jag vet inte riktigt när jag kommer ner till sthlm :D runt den 20 kanske.. måste söka massa jobb först.. så ska lägga all min tid och själ på det denna vecka.. kommer va helt slutkörd. för jag hatar verkligen att söka jobb. har du några tips?? ja, jag har fått virus på min msn:( de skulle tydligen försvinna efter en virusundesökning, men icke. så jag har typ slutat logga in..när börjar plugget igen? :) vart bor du där nere?puss

Skickat: 2009-01-11 Klockan: 22:18:34
Bloggadress: http://emellielindberg,blogg.se

Skickat av: Lin

Skickat: 2009-01-12 Klockan: 08:44:37
Skickat av: Linn

Va fint du hade det :) Nu vill ajg komma och hälsa på dej :)

Skickat: 2009-01-12 Klockan: 08:45:36
Bloggadress: http://uppdraglinn.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt