Här får jag inget gjort

Inlägget skrevs: 2009-01-25 i: Fotografier Klockan: 11:52:56 Kommentarer 4
Att plugga hemma en söndag när det är sport på svt hela dagen är ingen höjdare. Därför ska jag slänga ihop och käka två toast nu och sen ta mina matteböcker och bege mig till syster och plugga innan middagen klockan 15. Viljan är stor men självdisciplinen låg..



En härlig gammal bild. Dock får jag nöja mig utan tomat- och fetaostsalladen idag.
Skickat av: jennsan

Haha jafan åh! Tränar bara 3 ggr i veckan ungefär. beror på hur mycket plugg det är. Denna vecka blev det bara 2 :P Men hur går det med ditt plugg då?:) Mycket att göra? kram

Skickat: 2009-01-25 Klockan: 13:34:54
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/

Skickat av: Malin | bloggdesigner |

sv: tack så himla mycket, vad glad jag blir! :D Din blogg är jättefin oxå :)

Skickat: 2009-01-25 Klockan: 18:18:25
Bloggadress: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Skickat av: jennsan

haha måste vara något sådant! Men oftast de dagarna har jag inget att göra efter.. kan vara det de sitter i att efter sätter jag mig vid datorn innan jag ska sova? haha ;P



okejokej! fan va härligt hörru duru! Då har du ju det du gör ;P gick det bra idag då? :)

Skickat: 2009-01-25 Klockan: 18:28:56
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/

Skickat av: gry

gillar bilden högst upp i "bakrunden " av din blogg... hur får man till det så? :D

Skickat: 2009-01-25 Klockan: 22:11:50
Bloggadress: http://litenfotoflicka.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt