En helkväll med systrarna

Inlägget skrevs: 2009-01-21 i: Frida Emelie Klockan: 22:22:59 Kommentarer 0
Det blev en helkväll hos Maria med henne och Johanna. Riktigt trevligt och Maria kockade ihop grymt god chili con carne och jag fick till och med med mig en låda hem - wonderful! Jag beställde en bikini också. Och två par skor. Och en tröja. Skäms jag vet men ibland måste man få unna sig. Det bjöds även på semlor. Jag är ju inget större fan och efter en halv tog det stopp och Maria glupskade friskt i sig min andra halva.

Nu ska jag bädda ner mig och titta på senaste avsnittet av 90210 innan det är dags att sluta ögonlocken och falla in i min skönhetssömn. Imorgon börjar vi inte förrän 10, grymt skönt! Har jag självdisciplin nog blir det upp en stund tidigare och läsa igenom fysikkapitlet, det får morgondagen utvisa!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt