Äntligen helg! :D

Inlägget skrevs: 2009-01-30 i: Frida Emelie Klockan: 16:29:30 Kommentarer 0

Wonderful! Idag var jag förbi kårbokhandeln och köpte självhäftande plast. Min tanke var att plasta in matteboken så den håller sig fräsch och kan säljas i andrahand så nu har jag precis plastat in den. La precis rosévinet på kylning också. Är ju puben i Oasen ikväll men känner mig inte så sugen. Louise och grabbarna skulle gå dit och ta ett par öl men jag får se hur jag gör. Ska försöka plugga lite matte nu medan det vi gick igenom idag fortfarande är greppat och sen blir det ett glas vin. Det är ju trots allt fredag :)


T'änk om man hade blivit bjuden på en sån här pangfest.
Då hade man inte bangat!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt