Ännu ett kap

Inlägget skrevs: 2009-01-20 i: Frida Emelie Klockan: 15:15:03 Kommentarer 1
Jag lyckades även göra ännu ett kap idag :D Jag köpte programmeringsboken av Lankan för 100 kronor istället för att köpa den ny för 250! Så nu har jag lyckats köpa två böcker (exakt de vi ska ha) för 300 kronor istället för 790 kronor! Tro vad man ska göra för de 490 kronor jag lyckats spara.. ;)

Nu ska jag slänga på mig mjukis, fika lite och sen plöja igenom kapitel 2 i fysikboken. Därefter ska jag göra ännu ett försök med matten. Wish me luck!
Skickat av: Linn

Lycka till cooling :)

Skickat: 2009-01-20 Klockan: 21:20:42
Bloggadress: http://uppdraglinn.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt