Ännu en ny kursstart

Inlägget skrevs: 2009-01-20 i: Frida Emelie Klockan: 09:35:30 Kommentarer 0
Igårkväll satt jag och pluggade fysik fram till strax efter tio. Jag kände mig väldigt stolt över mig själv trots att jag inte kom så långt. Satt och skrev upp en massa begrepp och lärde mig de lättaste formlerna från kapitel ett. Jag ska hinna med att gå igenom kapitel två också innan nästa föreläsningen på torsdag för nu ska jag vara tjejen som hänger med! Försökte även plugga matte men då lärarnas kompendier (som tidigare sagt) är urusla hade de glömt att kopiera med facit från del ett och det känns då lönlöst att sitta och räkna om man inte ens vet om man fått rätt svar..

Nu väntar en heldag med programmeringsteknik, 10-17. Det ska bli spännande!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt