What a beautiful morning

Inlägget skrevs: 2009-02-09 i: Frida Emelie Klockan: 09:15:15 Kommentarer 0
Ett par minusgrader och sol. Det trodde jag aldrig när jag försökte somna igår och det småsnöade och blåste som bara den. Skönt, skönt :) Ska bege mig mot skolan nu, köpa en sallad till lunch och så springa in på Apoteket och köpa nya Panodil eftersom mina tagit slut.. Nedrans tandvärk! Även varit lite effektiv nu på morgonen :) Bokat tid för att titta på ett par födelsemärken jag skulle vilja ta bort, fick tid redan nästa vecka! Amazing :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt