Sucker för serier

Inlägget skrevs: 2009-02-06 i: Frida Emelie Klockan: 15:49:32 Kommentarer 1
Jag har sagt det förut och jag kommer definitivt säga det igen - Jag är en riktig sucker för serier! Just nu följer jag 90210, Fringe, Gossip Girl, Greek, Grey's Anatomy, One Tre Hill, Private Practice och Privileged. Trots det tycker jag inte att det räcker, speciellt som jag är inne på min tredje sjukdag nu. Jag har avverkat det mesta helt enkelt. Någon som har någon bra film att tipsa om? :) Suck, tänk om man ändå hade riktigt problem att bekymra sig över..

Till exempel problem som när den här störtsköna serien ska dyka upp igen..
Skickat av: Frida (boström)

Du borde se chuck, mycket bra serie! :D

Skickat: 2009-02-06 Klockan: 19:54:03

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt