Myskväll

Inlägget skrevs: 2009-02-21 i: Frida Emelie Klockan: 18:01:49 Kommentarer 0
Nu ska jag snart ta en promenad ner till stadion och sedan tuben till Mörby Centrum. Ikväll ska jag och Malin ha en riktig myskväll med gurka, morötter och dipp, fruktsallad och självklart Melodifestivalen. Båda är trötta och sega så det blir nog inte så sent.

Sen ska jag önska Gustav lite extra lycka till som åker Öppet Spår imorgon, får hålla kontakt med Linn under dagen sen har jag hans startnummer så jag han följa honom på internet längs spårets gång :p

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt