Jag ser det snöar

Inlägget skrevs: 2009-02-22 i: Frida Emelie Klockan: 12:40:15 Kommentarer 0
Var en toppenlyckad kväll igår :D Jag och Malin möttes upp i Mörby för att handla lite sen tog vi bussen hem till henne. Gjorde en superstor skål med fruktsallad, jag skämtar inte när jag säger att det säkert var tre liter, och så skar vi upp ett kg morötter i stavar och fixade dipp. Sedan åt och åt och åt vi. Mums :) Melodifestivalen var väl sådär, tycker nog inte att bidragen var sådär superbra.. Sedan tittade vi på "Taken", hemsk film. Kände mig lite smårädd när jag sedan åkte hem :p

Om ett tag ska jag bege mig till Emelie för att kolla in hennes lya och kanske ta en promenad, dock är det (med Stockholmsmått) snöstorm ute så vi får väl se hur det blir helt enkelt. Sedan halv fyra väntar middag hos syrran. Gustav borde snart vara framme vid Evertsberg (47,1 km) hoppas att det känns bra för honom!!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt