Inte vilken dag som helst..

Inlägget skrevs: 2009-02-14 i: Frida Emelie Klockan: 11:07:54 Kommentarer 1
Idag är det inte bara Alla Hjärtans Dag utan min allra bästa vän fyller även 20 år!! Synd att jag inte kan vara hemma och fira med dig älskling.. Lägger upp en bild så länge, sen måste jag skynda mig in i duschen och fixa i ordning mig för strax innan tolv måste jag bege mig hemifrån. Ska iväg och fira kusin som fyller 30 år idag och hon bor läängst ut på gröna linjen så tar mig nästan en timme att åka dit.. Ska försöka hinna ringa Sara på vägen också innan hennes barnkalas. Ha en mysig Alla Hjärtans Dag :)

GRATTIS ÄLSKLING!!
Skickat av: | Malin |

svar: Tack så mycket :) Roligt att det är fler som fyller år på alla hjärtansdag. Min bästa kompis fick en liten flicka i gårkväll oxå. :)

Skickat: 2009-02-15 Klockan: 14:16:15
Bloggadress: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt