Hata näsblod

Inlägget skrevs: 2009-02-08 i: Frida Emelie Klockan: 12:55:36 Kommentarer 0
Gick inte riktigt som jag tänkte mig igårkväll när det var dags att sova. All förkylning och feber gjorde sig påmind och det började forsa näsblod. Så där fick jag sitta med huvud i högläge i typ fyrtio minuter eftersom det vägrade sluta och sen gå och lägga mig med en tuss i näsan, typiskt. Nu är det dags för veckostädning av korridoren, måste bli skinande rent eftersom jag inte varit så duktig under veckan.. Sen har vi korridorsträff ikväll så vore ju nice om det ser bra ut :p

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt