En riktig morfar-dag

Inlägget skrevs: 2009-02-08 i: Frida Emelie Klockan: 00:42:45 Kommentarer 0
Nu är jag precis hemkommen från en toppenlyckad dag! Tog en tripp ner till Fältöversten och en vidare till Birger Jarlsgatan där jag mötte upp Linn och Emma, trevligt att träffa det lilla yrvädret! Gick runt med dem en stund sen begav jag mig till Johanna dit morfar precis anlänt :) Vi fikade semlor, tog en promenad, såg Mamma Mia, åt grymt god trerättersmiddag med ett gott vitt vin och har spelat femton omgångar av Spader Sju innan det var dags för mig och morfar att bege oss mot tunnelbanan. Tårarna var inte långt borta när vi sa hej då och han hoppade av vid T-centralen och jag fortsatte hemåt. Usch och fy. Lilla morfar..

Nu är jag totalt utmattad så ska ta och däcka. Nu när jag vet att Linn ligger hemma och sover helskinnad. Hur de kom hem får då bli morgondagens nöt att knäcka.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt