Biomys med Emelie

Inlägget skrevs: 2009-02-18 i: Frida Emelie Klockan: 21:30:13 Kommentarer 0
Idag efter skolan skyndade jag mig, slängde på mig lite varmare kläder och begav mig sedan, självklart med gröna faran, ner till Hötorget. Mötte upp Emelie, köpte biobiljetter och sen gick vi till Bellmans för att avnjuta varsin ciabatta. Det var mumsigt :) Sedan blev det bio, karra och en Oscars-meny. Dock hade sugkillen i kassan gett oss biljetter till föreställningen 15:40 istället för 18:30 även fast vi köpte våra biljetter vid fyra? Sug. Dock lyckades jag ordna det rätt snabbt :) Vi såg i alla fall Seven Pounds med Will Smith, grymt bra film! Nu ska jag titta om det finns några nya avsnitt att se av någon serie sedan däcka. Det är ungefär så mitt liv ser ut just nu ;p Skola, hänga, sova och jag trivs som fisken i vattnet :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt