170 kronor för två minuter

Inlägget skrevs: 2009-02-19 i: Frida Emelie Klockan: 09:10:46 Kommentarer 0
Nu vet jag i alla fall att min nya vårdcentral är fräsch och verkar himla bra. Var inte alls som när man går på Blåsippan hemma och får vänta en halvtimme även fast man har bokad tid. Att de tog 170 kronor för ett två-minuters samtal och en snabb titt på födelsemärken för att sedan skicka en remiss inom 6-8 veckor till en hudmottagning kan ju diskuteras men men, sånt är livet. Nu ska jag göra mig redo för plugg sen ta en promenad bort till skolan och fysikföreläsning. Sedan väntar som sagt en tur bort till världens ände ^^

Hemskt gammal och HEMSK bild. Alla nya bilder ligger numera utbrända.
Tror denna är från nollningen i ettan, hahaa :p

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt