Uppladdning

Inlägget skrevs: 2009-12-23 i: Frida Emelie Klockan: 10:00:57 Kommentarer 0

Strax efter elva blir jag upplockad av Linn, sedan beger vi oss till Birsta. Just nu håller jag på med den mentala uppladdningen, att allt kommer gå käpprätt åt helvete. På så vis kan det ju bara bli bättre :)
Hon ska köpa de sista julklapparna och jag håller alla tummar och tår för att mobilen jag vill köpa finns så att jag kan få med mig den hem idag! Jag vet ju ändå att jag kommer få pengar i julklapp och nu orkar jag faktiskt inte med den här skitmobilen en enda dag til.. SÅ håll tummarna!!!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt