Sommaren med Göran

Inlägget skrevs: 2009-08-02 i: Frida Emelie Klockan: 11:40:03 Kommentarer 0
Jäklar vilken grym film! Den rekommenderar jag så många som möjligt att se. Det var skrattsalvor från början av filmen och sen hela vägen igenom, det hade de gjort bra! Det förhöjde nog en aning att se den på premiärdagen också då det var fullproppat och stämningen på topp!

Igår kikade jag och Malin på Prideparaden, även den en otrolig upplevelse. Vi stod på Kungsgatan och tog över en timme innan alla fina ekipage hade rullat förbi, vilken känsla! Tog en hel del kort med mobilen men har ingen sladd så kan inte föra över dem till datorn..

Idag är det strålande sol och klarblå himmel. Önskar att jag kunde vara hemma och åka lite båt med det störtsköna gänget som jag saknar som tok redan efter en halv vecka.. Just nu har jag mest ångest över allt härnere men är väl bara att bita i det sura äpplet och sätta sig upp på hästen igen..

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt