Ofrivillig träning

Inlägget skrevs: 2009-08-06 i: Frida Emelie Klockan: 22:08:15 Kommentarer 0

Jag förstår inte hur alla kan gnata på att jag blir smalare och smalare hela tiden, det är ju helt enkelt bara musklerna som försvinner för jag har då knappt tränat sen jag flyttade ner.
Tills jag insåg idag.
Tar man en promenad blir det lätt ett par kilometer och idag cyklade jag till och från Louise, kändes inte riktigt så långt som det var - ofrivillig träning helt enkelt.

5,5 km promenad - check
1,5 mils cykling - check

Fortsätter man i den här stilen kan man snart vräka i sig vad man vill!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt