Morgonstund har guld i mun

Inlägget skrevs: 2009-08-08 i: Frida Emelie Klockan: 04:59:09 Kommentarer 1
Oj oj oj.
Vilken kväll det blev!

Började med promenad till en flådig tvåvåningslägenhet på Odengatan, ja tack! Satt uppe med ett par grabbar på huset terass och drack vin till klockan närmade sig ett. Styrde en taxi och drog mot Stureplan där vi senare hamnade på Ambassadeur. Tror det skulle vara helt okej men var lite dött med folk men vi lyckades komma in på någon VIP-avdelning där det bjöds friskt på drinkar! Efter en kort stund kilade vi vidare på den trogne Donken för nuggets (vad annars Linn?!) och sedan vidare mot fashionabla lägenhet nummer två! Flådig som tusan, tvåvånings längst upp med tre terasser, en för kvällsol en för dagssol och en för morgonsol, vad vore inte det?

Till sist började kroppen kämpa emot och jag började bege mig hemåt, så här sitter jag nu. Nyss hemkommen med festsminket borttvättat och redo för att krypa ner i sängen! Man måste ta vara på all ledig tid och tycker jag lyckats rätt bra med det senaste dygnet ;)
Skickat av: Anonym

Hahaha, ja det blir roligast när du och jag har våra äventyr! ;)

Skickat: 2009-08-10 Klockan: 23:16:13

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt