Insane

Inlägget skrevs: 2009-08-03 i: Frida Emelie Klockan: 19:19:33 Kommentarer 0
Här ligger jag på mitt rum och fullkomligt smälter bort! Nu har värmen i rummet sjunkit en hel del så det är "bara" 28 grader, när jag kom hem vid tre var det 38.. Det är helt galet, att när man börjar med den sketna mattekursen så beslutar sig sommarens finaste väder för att ta en titt förbi. Malin ringde vid ett och var på väg till Långholmen för att bada, thanks mate..

Man blir så slut av all värme också, och cykelnyckeln verkar helt borta med vinden så nu kan jag inte ens gå med den till verkstaden för att få den lagad. Blir helt enkelt till att använda apostlahästarna framöver!

Nu tror jag bestämt att jag ska ut och röra på mig, söka skydd i skuggan under något träd kanske. Är alldeles för varmt att springa men en promenad i solen har väl ingen dött av!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt