Utslagen

Inlägget skrevs: 2009-04-20 i: Frida Emelie Klockan: 21:50:12 Kommentarer 0
Det lilla "ingreppet" gick bra. Skulle ta bort ett födelsemärke i högra ljumsken och efter alla skräckhistorier jag hört stressade jag upp mig helt i onödan. Jag fick en bedövningsspruta och sen fick syrran hålla mig i handen medan han började. Jag kollade självklart rakt upp i taket (där det passande nog var ett fönster) för att inte kolla på "hyveln". Han hyvlade bort det som stod upp och brände sedan ihop, alltså inga stygn! Kändes bara lite då han råkade komma utanför bedövningen men allt som allt gick det på fem minuter. Men måste säga att det var en märklig känsla då han började bränna varpå jag utropar "Det luktar bränt" och han svarade "Hahaa, nej det är du som luktar bränt". Inte ens ett plåster behövdes sättas på. Hade nog inte kunnat gå mer smärtfritt :)

Efter gick jag och syrran på H&M och inhandlade några par trosor och lite anant smått och gott, sedan har jag försökt läsa lite i fysikboken och tittat på tv. Nu är jag helt utslagen och ska bädda ner mig framför tv:n och sedan satsa på att somna.

En inte fullt så härlig bild på mitt ihopbrända, inzoomade sår.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt