Underbart

Inlägget skrevs: 2009-04-07 i: Frida Emelie Klockan: 13:58:19 Kommentarer 0
Det är så jäkla underbart att vara hemma.
Det är först nu man inser hur mycket man saknar alla vänner.

Är glad att jag åkte hem redan i onsdags annars vet jag inte riktigt hur jag skulle hunnit med allt.
Jag har i alla fall hunnit med:
- Jobb 7 timmar i fredags.
- Lyckats fixat praktikplats och besök 2 timmar där igår.
- Vinfredag.
- Lunch och stan med Sara och hjälpt henne tömma rummet.
- Vildmarksbad.
- Fest hos Sara + Svenssons.
- Bakisdag på Norra Kyrko 13.
- Söndagsfikalyx.
- Tekväll med Anna.

Och nu har jag precis pratat med älsklingsHanna som äntligen är i Sverige :D :D Så nu ska jag försöka få antingen mamma eller pappa att låna ut bilen imorgon så jag kan spendera morgondagen uppe i Finnmarken :) Ska bli så mysigt att träffa henne, var ju vid jul senast!!

Nu ska jag skynda mig att käka lunch sen försöka ta mig ner på stan och träffa Sofie som också är hemma :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt