Stendöd..

Inlägget skrevs: 2009-04-27 i: Frida Emelie Klockan: 19:49:52 Kommentarer 0
Var nog längesedan jag  var så här fysiskt slut. Nog trodde man att man skulle orka spela 2x20 7-mannafotboll men icke sa nicke. Tur att man har lite vilja! Dessutom börjar jag redan känna träningsvärk i rumpa, lår, vader och benhinnor. Skönt att få känna lite i alla fall :p Det verkar vara ett skönt gäng också! Tyvärr förlorade vi med 4-2.. Men det får vi ta igen nästa gång!

Hade lite svårt att hitta spelpositionerna också, de andra har ju spelat med varandra ett bra tag så det var svårt att hitta min plats. Men det blir nog bättre efter nån match till, likaså konditionen :p

Nu har jag gjort i ordning två falukorvsmackor, mums :) Sedan ska jag packa det sista. Blev ändrade planer med Valborg och jag åker upp till Härnösand redan imorgon kväll eftersom vi är lediga på torsdag och onsdagslektionen är inställd.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt