Slutkörd

Inlägget skrevs: 2009-04-03 i: Frida Emelie Klockan: 18:11:47 Kommentarer 1

Jag vet inte när jag kände mig så här slutkörd sist.

Mellan halv fyra och fem tog jag mig en välbehövd tupplur, eller riktigt tung sömn, och nu har jag precis käkat gó-mat. Fläskfilé, pommes, bea och fetaostsallad. Yummie :) Snart väntar lite efterätt också, fick välja på cheescake eller daimtårta. Rätt svårt val faktiskt..

Jobbet idag gick fina fisken i alla fall, var bara fyra barn där idag. Och mellan 10-11 var vi fyra personer på fyra barn. Sen efter lunch gick två hem så då var vi tre personer på två barn innan några fler från ettan och tvåan kom till fritids. Dock kände jag mig lite överflödig så de sa att jag fick sluta klockan två så jag kunde åka med mamma hem och slapp ta bussen. Skönt ändå, blir ett par hundralappar extra i kassan som rullar in i maj :)

Skickat av: Sara

hehe jaa ;) verkligen, nu väntar man bara på lite rörelser där!:D

Skickat: 2009-04-03 Klockan: 21:36:37
Bloggadress: http://sawja.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt