Långpromenad

Inlägget skrevs: 2009-04-18 i: Frida Emelie Klockan: 13:11:06 Kommentarer 0
Efter gårdagens helvetesspringtur kanske det kan vara svårt att tro att jag frivilligt vill bege mig ut på Ladugårsgärdet igen men icke. Nu håller jag på att värma två IKEA-korvar sedan ska jag möta upp Malin och så ska vi ta oss en härlig promenad. Det är inte så varmt idag bara så det blir nog både underställströja och pannband så man inte fryser.

Nyss var det strålande sol och så ser jag att snöflingor börjar falla.. Hemska tider..

Ikväll blir det förmodligen Robison med Malin, en softarkväll helt enkelt :) Känner jag oss rätt lär det även involvera en hel del frukt, kanske slår på stort och gör fruktsallad igen, vem vet!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt