Kungens Kurva

Inlägget skrevs: 2009-04-16 i: Frida Emelie Klockan: 19:00:44 Kommentarer 0
Idag efter skolan begav jag mig med syster till Kungens Kurva. Hon skulle köpa ett par springskor och jag kom hem med en extern hårddisk. Inte så farligt dyr och 320 GB minne, det kunde jag behöva eftersom min dator bara är på 80 GB och var nära att bli övertänd. Så nu har jag lagt över filmer, musik och bilder. Dock har jag bilderna utbrända på skivor också, lika bra med en back-up om något skulle hända..

Nu ska jag försöka ta itu med röran på mitt rum, ja jag säger alltid att jag städar Sofie, men det blir så skitigt så otroligt fort när man är så trångbodd.. Jag har inte ens nog med utrymme att kunna stoppa undan sakerna. Nu har solen äntligen börjat skina också, skönt för idag har det varit riktigt ruggigt :s

Min investering. Den var så snyggt metallicblå också ^^

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt