Grattis Hanna :D

Inlägget skrevs: 2009-04-22 i: Frida Emelie Klockan: 10:07:30 Kommentarer 0
Idag fyller världens bästa Hanna 20 år!! Och inte nog med det, imorgon kommer hon till Stockholm!!
Inte för att hälsa på mig utan sin tremänning men nog ska vi hinnas hänga ändå :) Imorgon kommer hon med tre och är min hela eftermiddagen/kvällen eftersom hennes tremänning skulle på team building och after work tror jag det var.

Att det ska bli femton grader varmt imorgon är ju inte heller fy skam så jag planerar att vi ska sitta ute och mysa i värmen :) Sen kanske hem hit så hon får se mitt lilla crib också, vem vill inte göra det liksom?! :D

Världens bästa Hanna, en junidag förra sommaren i hennes stuga!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt