Friday I'm in love

Inlägget skrevs: 2009-04-17 i: Frida Emelie Klockan: 11:41:27 Kommentarer 0
Om det ändå varit så.

Suttit hemma och pluggat matte nu på förmiddagen samtidigt som det skett en febril sms:ning med Linn. Nu är det bara att hålla tummarna, jag kniper så hårt jag kan!! Annars har jag fått lite annat gjort.

- Skickat in deklarationen.
- Börjat plocka på rummet.
- Hittat min remiss (nu har jag faktiskt koll på VART jag ska på måndag. Sedan lär jag vara invalid en vecka..)
- Duschat, välebövligt liksom.
- Varit ner med vinterjackor och skor i förrådet.
- Diskat undan.
- Lagt in 12600 bilder på det externa.
- Tvättning på gång.

Nu försöker jag få tag på Z för att se om man får säga hej till henne men hon vill inte svara inte. Vilken diss.. Dock kanske hon är hos sin knädoktor.. Sedan får vi se vad det blir i helgen. Var så hääääär nära på att åka hem men bättre att spara pengarna, jag köpte ju trots allt en extern hårddisk igår..

På toppen av Idre fjäll. Medan jag fortfarande kunna känna mina fötter..

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt